Aromatiziranje prostorov

sproža instiktivne odločitve

VONJ JE NAJBOLJ ČUSTVEN NAČIN KOMUNIKACIJE

  • Je edino čutilo direktno povezano z limbičnim sistemom, ki krmili čustva
  • Je hitrejši od vizualnih in avdio signalov
  • Ustvari prvi vtis, ki odloča ali nam je oseba, prostor, produkt ali znamka všeč
  • Sproža instinktivne odločitve
  • Je med vsemi čutili najmočnejši sprožilec spominov

Ravno zaradi svojega občutljivega a znanstveno dokazanega učinka na čustva, razpoloženje in počutje ljudi, se arome vedno bolj uporabljajo tudi v poslovnem svetu , predvsem:

  • na področju trženja,
  • za pospeševanje prodaje,
  • za izboljšanje okolja potrošnikov in zaposlenih.

Danes si tako vodilne svetovne korporacije kot manjša podjetja prizadevajo vzpostaviti čustveno navezanost potrošnikov na svoje izdelke in storitve.

S POMOČJO VONJEV SI ZAGOTOVITE ODLOČNO PREDNOST IN SE STRANKAM VSIDRAJTE GLOBO V SPOMIN.