VONJ JE NAJBOLJ ČUSTVEN NAČIN KOMUNIKACIJE
- Je edino čutilo direktno povezano z limbičnim sistemom, ki krmili čustva
- Je hitrejši od vizualnih in avdio signalov
- Ustvari prvi vtis, ki odloča ali nam je oseba, prostor, produkt ali znamka všeč
- Sproža instinktivne odločitve
- Je med vsemi čutili najmočnejši sprožilec spominov
Ravno zaradi svojega občutljivega a znanstveno dokazanega učinka na čustva, razpoloženje in počutje ljudi, se arome vedno bolj uporabljajo tudi v poslovnem svetu , predvsem:
- na področju trženja,
- za pospeševanje prodaje,
- za izboljšanje okolja potrošnikov in zaposlenih.
Danes si tako vodilne svetovne korporacije kot manjša podjetja prizadevajo vzpostaviti čustveno navezanost potrošnikov na svoje izdelke in storitve.
S POMOČJO VONJEV SI ZAGOTOVITE ODLOČNO PREDNOST IN SE STRANKAM VSIDRAJTE GLOBO V SPOMIN.